Monday 23 June 2014

Bertemu Sahabat Dalam Mimpi

Tafsir mengenai arti mimpi bertemu teman lama sudah banyak diketahui oleh orang awam. Jadi, jika Anda bermimpi bertemu dengan sahabat lama Anda, boleh jadi ianya merupakan satu pertanda.

Mimpi bertemu teman lama dalam keadaan yang menyenangkan, membahagiakan dan sebagainya. Jika Anda mengalami mimpi ini, maka mungkin Anda akan mendapatkan khabar berita yang baik dari sahabat dekat dan mungkin juga keluarga dan sanak saudara Anda sendiri.

Mimpi bertemu teman lama dan ia menunjukkan pada Anda betapa beliau merindukan Anda. Jika Anda memimpikan hal demikian maka mungkin Anda akan mendapatkan kejayaan usaha yang sedang Anda jalankan.

Mimpi bertemu teman lama dalam keadaan yang kurang menyenangkan, sedih dan muram. Apabila Anda mimpi hal demikian maka hal tersebut berarti kemungkinan Anda akan mendapatkan kabar dari teman atau kerabat dekat. Khabar yang datang bukanlah khabar yang baik, Kadangkala juga khabar tersebut mungkin saudara rapat yang jatuh sakit.

9 comments:

  1. saya mimpi ketemu dengan teman dekat saya laki laki....dan aroma badanya bau minyak tawon,,,apakh artinya????

    ReplyDelete
    Replies
    1. SAY MIMPI KAWAN TEMAN LELAKI SAY YG PERTAMA KALI MUNCUL DALAM MIMPI WALAUPON KAMI XPERNAH BERJUMPA KENAL DARI HENDPHONE TEMAN LELAKI
      SAY... APAKH MAKSUD ERTI MIMPI ITU.??? :'-(

      Delete
    2. DAN KAMI SELALU BERGADUH WALAUPON XKENAL LEBIH RAPAT ANTARA SATU SAMA LAIN...

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Saya bermimpi tentang saya dan teman baik saya dikejar ular. Apakah maksudnya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too memula mcm nk patuk aq tpi pi dkat kawan tu bermaksud bala hg dipindahkan pada kan awk tu kalau mimpi aq lah

      Delete
  4. Saya bermimpi saya bertemu dengan teman lelaki lalu dia menasihati sy
    Apa maksud mimpi itu?

    ReplyDelete
  5. Saya ketemu Sahabat saya dalam mimpi.. .Tpi hanya sebentar. Pertanda apa ya?

    ReplyDelete

Jom Baca

.. ..

Info Masakan

.. ..

My Blog List